
H KV2 αναλαμβάνει τις τελετές έναρξης και λήξης των Pacific Games 2019
Η Σαμόα είναι ένα μικρό νησί στο κέντρο του Ειρηνικού. Αυτή τη χρονιά φιλοξενεί τη δέκατη έκτη διοργάνωση των Pacific Games, όπου πάνω από 4000 αθλητές συναγωνίζονται σε 27 διαφορετικά αθλήματα. Αποτελεί επίσης το σπίτι της DAWG Professional Audio, της οποίας η φήμη και οι επιτυχίες βασίζονται εν μέρει στα παγκοσμίου φήμης μηχανήματα της KV2 Audio και ήταν αρκετα για να κερδίσει την προσφορά ήχου για τις τελετές έναρξης και λήξης των Pacific Games 2019.
Η DAWG ανήκει στον Corey Keil, ο οποίος κατέχει επίσης τo Radio Polynesia και τον τηλεοπτικό σταθμό TV3 της Σαμόα. Παθιασμένος με τον ήχο, η σχέση αγάπης του Keil με την KV2 ξεκίνησε όταν άκουσε ένα ζευγάρι των KV2 SL412s που τρέχουν με τέσσερα διπλά 21’’ στο demo stage στην ProLight & Sound. “Είχα μείνει έκπληκτος’’ θυμάται. “Απλά δεν μπορούσα να πιστέψω τι βγήκε από δύο τέτοια κουτιά! Πήγα κατευθείαν στο περίπτερο της KV2, όπου συναντήθηκα με τον διευθυντή πωλήσεων, Dave Croxton, και είπα: “Θέλω το σύστημα που έχετε έξω!”
Από τότε τα αποκτήματα του Keil συνεχίζουν να αυξάνονται με την προσθήκη συστημάτων VHD για μεγαλύτερα γεγονότα συμπεριλαμβανομένων αρκετών ενεργών subwoofer VHD 4.21. “Οι κάτοικοι των νησιών Σαμόα αγαπούν το μπάσο και τίποτα δεν λειτουργεί σαν αυτά τα sub. Ο καθαρός, δυνατός και ”σφιχτός” ήχος τους είναι απλά ασύγκριτος.
Επιστρέφοντας στα Pacific Games 2019 η DAWG Professional Audio διαγωνίστηκε τόσο με εταιρείες της Αυστραλίας όσο και της Νέας Ζηλανδίας που πλειοδοτήσαν για την εκδήλωση. Μετά από μήνες διαπραγματεύσεων, η σύμβαση ανατέθηκε στην DAWG σε μια προσπάθεια να υποστηρίξει τις τοπικές επιχειρήσεις, αλλά με μεγάλο προαπαιτούμενο ότι ο ήχος και η κάλυψη του γηπέδου πρέπει να είναι παγκόσμιας κλάσης. Τον Mack Tane μηχανικό ήχου από την Νέα Ζηλανδία κλήθηκε να βοηθήσει ο Dave Croxton της KV2.
“Αρχικά, όταν ο Corey έστειλε τα σχέδια του σταδίου στην KV2, σκεφτήκαμε ένα χρονικά ισοσταθμισμένο σύστημα που να καλύπτει τις κερκίδες”, λέει ο Croxton. “Όταν φτάσαμε, όμως, συνειδητοποιήσαμε ότι υπήρχε και απαίτηση να γεμίσουμε και το χώρο όπου θα κάθονταν οι αθλητές και εκατοντάδες μαθητές θα συμμετείχαν σε διάφορες εκδηλώσεις. Δεδομένου ότι είχαμε περιορισμένο υλικό, αποφασίσαμε να τοποθετήσουμε ένα σύστημα στη μια πλευρά του σταδίου που θα καλύπτει τον αγωνιστικό χώρο αλλά και τις κερκίδες. Δύο απλοί VHD2.0s κρεμάστηκαν από 6m πύργους για να καλύψουν όλο το πεδίο, ενώ δύο SL412 μεγάλης διασποράς τοποθετήθηκαν σε χαμηλότερους πύργους για να καλύψουν το κύριο πεδίο. Δύο ES τοποθετήθηκαν στο έδαφος σε κάθε άκρο του κύριου συστήματος υπό γωνία 45 μοίρες για να καλύψουν κάθε άκρο του πεδίου. Αυτά τα συστήματα αποτελούνταν από δύο διπλά 15″ ES2.26 subwoofer με ένα τρίγωνο ES1.0 mid-high”.
Ένα sub bass cannon που αποτελείται από τρία VHD4.21s ήταν κεντρικά τοποθετημένο για να παρέχει άψογη κατανομή μπάσων σε όλο το στάδιο. Ο δημιουργικός διευθυντής ήθελε ισχυρή ενίσχυση των μπάσων των ντόπιων κρουστών στο soundtrack της τελετής. Καθώς το κύριο σύστημα ήταν περίπου 130 μέτρα από τη κύρια εξέδρα, τέσσερα τετράποδα ESR212 τοποθετήθηκαν πάνω από τα διπλά 15 ” VHD2.16 στα 110 μέτρα με καθυστέρηση για να καλύψουν το κύριο στάδιο. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν απλά εκπληκτικό. “Μετρήσαμε 100db κορυφές με πλήρη σαφήνεια στην κορυφή της κύριας εξέδρας και το όλο γήπεδο καλύφθηκε τέλεια”, εξηγεί ο Keil. “Το επίπεδο έπεσε λίγο στις άκρες όπου τα συστήματα ES ήταν τοποθετημένο, αλλά ήταν ακόμα απόλυτα σαφές και ακουστό. Ο ήχος στη κεντρική εξέδρα ήταν απλά φανταστικός – πραγματικά καθαρός και γεμάτος ενέργεια, έτοιμος για τις παραστάσεις. Παρόλο που είχαμε τα ESR 212s συνδεδεμένα με καθυστέρηση, το σύστημα VHD2.0 είναι απλά καταπληκτικό και το VHD4.21 ικανοποίησε την αγάπη των ντόπιων για τα μπάσα χωρίς συμβιβασμό ». “Η επιτυχία αυτών των εκδηλώσεων θα ανοίξει τις πόρτες για άλλες ευκαιρίες σε όλα τα νησιά του Ειρηνικού”, συνεχίζει ο Keil. “Η μικρή ποσότητα των ηχείων που απαιτούνται σε σχέση με την κάλυψη και την παραγωγή που μπορούμε να επιτύχουμε σημαίνει ότι μπορούμε εύκολα να στείλουμε το σύστημα από νησί σε νησί και να το φτιάξουμε γρήγορα για παραστάσεις παγκόσμιας κλάσης και για μεγάλα ή μικρά ακροατήρια».
Comments are closed